donderdag 3 december 2015

De Jager Variant - Het Narrenmat

Het ziet er naar uit dat ik mijn voornemen van 1 januari ga halen.
Vandaag is ook van het boek eindelijk alles klaar om op te sturen, binnenwerk, cover, rug en achterflap.

Nu dus in spannende afwachting van de proefdruk.
En hopen dat daar niet te veel uit komt.

De afgelopen weken waren hectisch. Maar eindelijk een website, onverwachte video-promo, YouTube-kanaal  (waarvoor dank aan Frank Seignette).
Veel werk, veel brainstormen, maar ontzettend leuk om te doen, en geweldig om van dichtbij mee te maken hoe zo'n video tot stand komt.

En te zien wat voor een wagonlading werk daar achter zit.

En dan binnenkort ook mijn eerste echte debuut in de winkel verkrijgbaar.

Nu dit allemaal klaar is, kan ik mij bezig gaan houden met de promotie-activiteiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten