vrijdag 18 december 2015

De Jager Variant - Het Narrenmat

Een gedenkwaardige dag.
Na gisteren in mijn brievenbus een kaartje van PostNL van de 16e te hebben gevonden dat ze mijn pakketje bij de buren hadden afgegeven, en vervolgens de gehele dag te hebben moeten wachten tot die buren eindelijk thuis waren, maakte ik 's avonds erg blij het pakket open. En ja hoor, mijn proefdruk !
Alleen de verkeerde. Die was aangevraagd door mijn intermediair toen het binnenwerk nog niet in orde was.

Toen ik vanochtend na mijn werk thuis kwam, lag er WEER een kaartje van PostNL in mijn brievenbus.
En weer bij de (deze keer andere) buren. En weer niet thuis toen ik aanbelde.
VERD....... GR!@^&%$((*((&)()*(^^ !!!!!!!!!!!!!!!!

Een half uur later kwam mijn buurman het pakketje brengen.
En ja hoor: mijn proefdruk.
Deze keer de goede !

Toch wel even een emotioneel moment. Bruto heb ik ruim 20 jaar aan dit verhaal gesleuteld, op zoek naar mijn eigen verhaal-stijl..
En nu is het eerste deel er in boekvorm.

Snel het werk aangemeld bij het Commissariaat Voor de Media, in verband met de Wet op de vaste Boekenprijs.
Vervolgens mijn fiat gegeven aan mijn intermediair.

Over ongeveer twee dagen kan het overal ONLINE worden besteld:

          De Jager Variant - Het Narrenmat
          ISBN 978-90-812750-0-2
          Prijs € 19,95

Wie het via mijn website (www.ron-hartman.nl) bestelt, krijgt een gesigneerd exemplaar....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten